sobota, 1 października 2016

Najlepsze bagażniki samochodowe

Gdy przeciętny właściciel samochodu zamierza kupić bagażnik samochodowy do przewiezienia rowerów, nart, czy też tzw. box (kufer dachowy) często nie wie co wybrać. Na rynku jest bowiem tak wiele firm, że trudno jest dokonać wyboru. Jest jednak kilku producentów, których można uznać za wiodących, a ich produkty raczej za wysokiej jakości.

Oto kilka przykładów:
- Thule (Szwecja) www.thule.com
- Menabo (Włochy) www.menabocaraccessories.com
- Taurus (Polska)
- Hakr (Czechy)
przykładowy produkt z oferty Thule

W ofercie tych firm można znaleźć: bagażniki rowerowe (dachowe, na klapę bagażnika, na hak holowniczy), bagażniki dachowe na narty, tzw. boxy dachowe (inaczej kufry), bagażniki na rowery montowane np. w garażu na ścianie,  specjalne belki dachowe zwykłe i na relingi, a także wiele innych akcesoriów samochodów.


4 komentarze:

  1. Zgadzam, się, box dachowy firmy thule to naprawdę solidny wybór. Sam posiadam taki od 2 lat i jestem z niego naprawdę bardzo zadowolony. Posiada dużą ładowność, płaskie dno, nie przeszkadza podczas prowadzenia - polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, że warto stawiać na sprawdzone produkty. Może zainteresujecie się bagażnikami od amos.auto.pl polskiego producenta bagażników samochodowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem wam szczerze, że ja nigdy takiego bagażnika nie kupowałem. Zawsze jak był mi potrzebny to go wypożyczałem tutaj wypozyczalniaboxow.pl . Nie jest drogo, wypożyczenie to chwila i według mnie to bardziej opłacalne rozwiązanie niż kupno, szczególnie jeśli macie go użyć raz czy dwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Załadowany box dachowy podnosi środek ciężkości, zachowaj więc ostrożność także na zakrętach. I na koniec to, o czym najłatwiej zapomnieć - box zwiększa wysokość Twojego samochodu - uważaj wjeżdżając na parking lub do garażu. Ja co rok wypożyczam boxy ze strony Wypożyczalnia Boxów - mają najlepsze ceny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...