sobota, 15 sierpnia 2015

Najlepsze opony całoroczne - Dębica Navigator 2

Z uwagi na coraz częstsze anomalia pogodowe polski kierowca zmuszony jest poruszać się czasem po śniegu na oponach letnich i przy wysokich temperaturach na oponach zimowych. Do tego dochodzą jeszcze kolejki do wulkanizatorów i punktów wymiany opon - szczególnie przy gwałtowanym początku sezonu zimowego. Niewiele pomaga wyposażenie się w dwa komplety pełnych kół zimowych i letnich (opony + felgi). I tak wymaga to czasu na wymianę.

Może więc w takim razie wyjściem z sytuacji są opony całoroczne? Dawniej, np. w latach 80-tych czy 90-tych, nie cieszyły się one zbyt dobrą sławą, ale obecnie technologia produkcji opon jest znacznie bardziej zaawansowana i dostępność na rynku modeli z tego segmentu jest znacznie większa.

Jakie jednak zalety daje w praktyce stosowanie opon całorocznych? Po pierwsze odpada konieczność ich kłopotliwej wymiany dwa razy do roku czyli na początku i końcu sezonu zimowego. Po drugie mając na kołach opony całoroczne nie będziemy zaskoczeni nagłym opadem śniegu, ani też nagłym ociepleniem. Po trzecie koszty - taniej jest jeździć na jednym komplecie świeżych opon całorocznych przez kilka lat. Opony zimowe używane są często znacznie dłużej niż 4-5 lat, ponieważ często przy takim okresie nie mają jeszcze oznak znacznego zużycia. Tymczasem guma jednak parcieje i traci swoje właściwości, co przekładać się będzie szczególnie na przyczepność.



Jeśli opony całoroczne to w takim razie jaki model? Świetnym pomysłem będzie model Dębica Navigator 2, produkt należący do doskonale znanej na świecie marki Good Year. Spośród wszystkich modeli opon całorocznych dostępnych na rynku Dębica Naviagator 2 wyróżnia się wyśmienitym stosunkiem ceny do jakości oraz naprawdę doskonałym jak na oponę całoroczną zachowaniem zimą na śniegu i mokrej nawierzchni, podobnie jak latem na suchej i mokrej. Z pewnością jest to nieporównywalnie lepszy wybór niż letnia oponą czy zimowa opona latem.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Liczę na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas ma swoje wybory jeśli chodzi o opony. Ja miałem również opony całoroczne tej firmy i całkiem fajnie mi się na nich jeździło. Doskonale pamiętam, że wtedy poznałem serwis https://wulkanizator.com.pl/wulkanizacja-krakow/ gdyż miałem sytuację, że na gwałt potrzebny był mi serwis opon aby załatać dziurę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście same opony to ważna rzecz kiedy posiadamy auto i należy je zmieniać regularnie. Ja również jestem zdania, że gdy poszukujemy najtańszego ubezpieczenia OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ to wtedy wystarczy tylko trochę poszukać i jesteśmy w stanie je znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja nie znam tych opon więc niestety nie mogę się na ich temat wypowiedzieć. Za to każdemu mogę polecić przeczytanie wpisu https://tenpoznan.pl/wymiana-kola-w-aucie/ gdzie bardzo ciekawie opisano kwestię wymiany koła w aucie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba nigdy tych opon nie miałam, ale także zawsze na zimę wymieniam moje opony w aucie. Jestem także zdania, że pomoc drogowa http://drogowipomocnicy.pl/ jest po to, aby pomóc nam w opresjach związanych z autem.

    OdpowiedzUsuń
  6. CO by nie było to jak najbardziej same opony są niezwykle ważne i moim zdaniem musimy postarać się, aby były jak najnowsze. Mi kiedyś podczas jazdy pękła opona i musiałam awaryjnie się zatrzymać. Na szczęście pomoc drogowa http://pomoc-drogowa.katowice.pl/ bardzo sprawnie przyjechała na miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie samo posiadanie dobrych opon jest niezwykle ważne i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto jest dbać o ich stan. W momencie gdy przytrafi nam się ich awaria na trasie to na pewno pomoc drogowa https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/oferta/ bez problemów do nas przyjedzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie znam tych opon gdyż nigdy ich nie miałam. Tak naprawdę to bardzo ważną sprawą jest to, aby nasze auto było po prostu bezpieczne i sprawne. W przypadku jakiejkolwiek awarii ja zawsze dzwonię po pomoc drogową http://www.pomocdrogowapoznan.pl/ która zjawia się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że dość ważną kwestią jest to abyśmy wiedzieli co mamy zrobić jak przebije nam się opona w drodze i nie mamy zapasowej. Uważam, że w takich momentach właśnie wezwanie pomocy drogowej https://pomocdrogowa.tychy.pl/ jest najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak może się zdarzyć, że nasza opona ulegnie uszkodzeniu na trasie i my nie mamy zapasowej. W takich momentach dobrze jest wezwać pomoc drogową https://jarex24.pl/ i ja właśnie tak najczęściej robię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami, niezależnie od tego, jak dobrze jesteśmy przygotowani, nieoczekiwane problemy mogą nas spotkać na drodze. W takich sytuacjach, usługi pomocy drogowej są niezbędne. http://gex-hol.pl/ to firma oferująca kompleksowe usługi pomocy drogowej, które obejmują holowanie, naprawy na miejscu, dostarczanie paliwa i wiele innych. Są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby pomóc Ci wrócić na drogę jak najszybciej. Z ich profesjonalnymi i doświadczonymi mechanikami, możesz być pewien, że Twoje problemy na drodze zostaną szybko i skutecznie rozwiązane.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...