wtorek, 14 lipca 2015

Żarówki w Volkswagen Golf IV

Volkswagen Golf to bardzo popularny samochód, a jego IV generacja nadal cieszy się dużym uznaniem na rynku aut używanych. Do tej pory trudno było znaleźć pełny wykaz żarówek do Golfa 4 w Internecie, ale powstała właśnie taka lista.


Oto wszystkie rodzaje żarówek w samochodzie VW Golf IV:
  • Żarówka pozycyjna przód: W5W lub H6W
  • Żarówka pozycyjna tył: R10W
  • Żarówka krótka: H7 ksenon – D2S
  • Żarówka drogowa: H1/H7
  • Żarówka kierunkowskaz przedni: PY21W lub P21W
  • Żarówka kierunkowskaz tylny: PY21W lub H21W
  • Żarówka kierunkowskaz boczny: WY5W lub W5W
  • Żarówka cofania: P21W
  • Żarówka stopu: P21W
  • Żarówka przeciwmgielna przednie: H3
  • Żarówka przeciwmgielna tylna: P21W
  • Żarówka tablicy rejestracyjnej: C5W

4 komentarze:

  1. Ja akurat jeszcze nigdy takiego samochodu nie miałam więc ciężko jest mi się na jego temat wypowiedzieć. Za to jestem zdania, że każdy kierowca powinien mieć kontakt do pomocy drogowej. Ja najczęściej dzwonię po https://www.pomocdrogowalublin.pl/ i oni jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie dla mnie również sprawność mojego auta jest ważna i jeśli nagle mi się zepsuje to także wiem co robić. W takich sytuacjach dzwonię po pomoc drogową https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ która zjawia się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie drobne naprawy to ja zazwyczaj robię sam, ale gdy chodzi o większe usterki to zdecydowanie wolę to zlecić specjalistom. Nawet niedawno do serwisu jechałem z pomocą drogową https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ gdyż moje auto niestety nie chciało już samodzielnie jechać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli znajdziesz się w potrzebie pomocy drogowej w rejonie Gdyni, zdecydowanie polecam skorzystanie z usług https://pomocdrogowagdynia.pl/. Ich doświadczenie, szybka reakcja i profesjonalizm są bezcenne w sytuacjach awaryjnych. Mają nowoczesny sprzęt i potrafią poradzić sobie z każdym rodzajem awarii, co sprawia, że są jednym z najlepszych wyborów w tej branży.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...